DÅLIG DAG

Åååh den här dagen har varit så himla kass sedan i morse och jag missade viktiga saker... Nu har dessutom en idiotjävel till människa snott min tvättid och förstört min kväll, som jag efter skolan faktiskt hade planerat och gjort upp ett schema för.
Har man orken till att göra ett nytt med denna otroliga ilska och trötthet? Nej.

Så nu sitter jag och ringer om service till Apple... det tar tid och de spelar Funk och indisk folkmusik i extremt dålig kvalité i luren medan man väntar... KASS DAG!!!

Sedan måste man vara tråkig och vuxen och betala räkningar och ta ansvar så jag börjar nu förstå att den här dagen inte kan bli sämre...

Eller jo... det regnar också.

Puss o kramis till er som har det roligare än mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0