Slutkonsert och Jobb

Hejsan lille blogg!
Var ett tag sedan sist nu, har haft så fullt upp att jag knappt haft en lugn stund på flera veckor!
Det har varit sjukt mycket att göra inför vår slutkonsert som vi hade igår, och sedan har det varit sökningar till andra skolor och jobbsökningar osv osv... och mitt i allt detta ska man hinna njuta av den sista tiden också! Knepigt.

Men NU ska jag i alla fall äntligen få pusta ut en aning i alla fall för igår hade vi som sagt vår kära slutkonsert på Culturum här i Nyköping och vi var bäst, härligast och vackrast såklart!
Det gick så ottoligt bra med tanke på de två dagarna vi haft på oss att repa in en hel show! Är riktigt riktigt nöjd med mitt och min underbara klass framträdanden!  Så himla sorgligt att allt snart tar slut :( Bara en vecka kvar nu... </3

Men livet går ju vidare ändå :) Har varit och provjobbat på O'learys idag, vilket gick bra så nu blir det jobb på lördag också! Jippie!! :D har man tur så får man kanske lite kosing i sommar trots allt!

Och i höst börjar jag på RML i stockholm, så dit måste man ju flytta också. Känns skönt att ha allt planerat för sig till nästa år, det ända som ligger och stör är att jag inte hittat boende i sthlm än :/ vilket lär bli svårt..

Är i alla fall peppad på att jobba på Larran i sommar ;)


Puss o Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0