Livet i en flyttkartong

Nu har det gått ett helt år och det är dags att flytta ifrån mysiga lilla Nyköping till den stora huvudstaden.
Helt otroligt vad fort det har gått!
Under det här året har jag hunnit med att göra mycket saker, jag har varit utomlands mer än en gång, jag har skrattat väldigt mycket men också gråtit väldigt mycket, framför allt har jag sjungit och spelat och utvecklats otroligt mycket både inom min talang och inom mig själv!
 
Det här året har varit ett bra år på nästan alla sätt, när jag ser tillbaka så finns ser jag saker som jag kunde gjort annorlunda och kanske bättre men jag ångrar inte att allt blev som det blev och är nu. Är riktigt lycklig för livet just nu och mår bättre än jag gjort någonsin! Jag har fått en superfin egen lägenhet i stockholm, jag har kommit in på den skolan jag önskade mest att komma in på, jag älskar min pojkvän och han älskar mig, jag har en underbar familj, jag är frisk, jag har otroligt många underbara och vackra kompisar! Allt det här är ett bevis på hur bra jag har det och jag vill nästan slå mig själv för de gånger jag klagat över livet.
2012 har varit och är ett SUPERBRA år men jag håller tummarna för att 2013 blir MITT år! 
 
På onsdag flyttar jag ifrån lägenheten i Oppeby för gott och tar med mig flyttkartonger och william till stockholm!
:D
 
Puss o Kram
 från mig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0