Drömmar om framtiden

Just nu längtar jag som tusan till i höst då jag får börja plugga på RML i Stockholm!! Ska bli superkul att se hur den skolan är jämfört med den senaste här i Nyköping.
 
På torsdag ska jag och William åka till och kolla på nya lägenheten i sthlm med mamma! SPÄNNANDE!!
Hoppas på att den är perfekt <3
 
Funderar ganska mycket nuförtiden också då man har lite tid ;) Kommer kännas så underbart att få flytta ihop med den man älskar påriktigt liksom. Visst att vi bor tsm nu med, men det kommer kännas extra påriktigt när vi är i en stad där båda måste klara sig själva för första gången! Kommer bli spännande och samtidigt skönt! Men nästa år då? Vad ska man hitta på då?
 
Ett mål somjag har och alltid haft i livet är att komma någonvart... jag vill inte hamna i den där klassika mallen: Fru som har man och barn, jobbar mellan kl 07.00 och 18.00 kommer hem på kvällen och lägar mat sover och så samma visa nästa dag. Inget ont om det! Verkligen inte gillar man det man gör och sin familj så är det ju underbart!
Jag vill bara inte hamna där riktigt än...
 
Jag vill göra saker i mitt liv, åka till bya platser och kunna göra och leva på det jag älskar, Musik! Det är bra att ha drömmar tycker jag och man bör aldrig släppa taget om dem! Oavsett om man uppnår dem eller inte! Det är då man blir gammal och grå... och det vill man ju inte ;)
 
Drömmer om vår framtid <3
 
Puss o kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0