Söndagsmys

Hejsan lille blogg, sitter och över på lite låtar införmorgondagen då det kommer fler folk och söker till rock & pop :)
det har varit en lugn och stilla helg för min del. Inga fester eller farligheter. Kände att jag behövde få ta det lugnt ch landa lite, det var som ett tag sen man fick andas ut!

Men idag har jag varit igång och bakat minsann! troligtvis åt mig själv som en födelsedagspresent eftersom jag fyller 20 imorrn :D 

Ska bli skönt att ÄNTLIGEN få bli "vuxen" ;) haha längtar iaf :) Nästa vecka på lördagen den 28 så spelar förresten mina classmates på Rocken igen! Kom och kolla det ägde sist och det kommer det lätt att göra nu med :D

Puss o Kramiz

Grattis i förskott till mig själv <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0