Still got the bluuuues for you... DI DI DI DIIIIIII DII DIIII!!!!

Hejsan hejsan!
Sitter och bara tar det lugnt en dag som denna. Inte mycket att hurra för om man kikar ut genom fönstret...
funderar på att se nån film, men känner att jag inte orkar anstränga mig haha.
Igår var jag med familjen på gomiddag hos kusinerna <3 det var trevilgt och mysigt! Var längesen jag träffade dem insåg jag :O tiden flyger iväg när man har roligt i Nyköping!
På tal om Nyköping. Saknar skolan lite gör jag! Ska bli så otroligt spännande att se vilka de nya ensemblerna blir! :) Taggad inför det! Och så kommer vi ju börja med 70-tal också TJOHOO!! Eller?? jag kan inget om 70-tal.. eller? Jag vet faktiskt inte x)
Är förövrigt fett ledsen för att jag missade halloween... Men jag SKA få klä ut mig... Det har jag redan bestämt :D
Tror jag ska göra om designen på min blogg också :O Rosa, fluffigt och cupcakes kändes inte riktigt som jag just nu. MEN vi får se :P Det var allt jag hade för idag!
Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0