Paranormal Activity 3 !!

Hejsan!
Är i Sthlm just nu hos mamma och Thomas :) Supermysigt bor dom nu! <3
Idag har varit en rätt påfrestande dag. Har åkt bil från östersund idag med Marcus och hans pappa :) det var långt men allt gick bra!!
MEN det första jag får göra när jag kommer till sthlm är att gå på skräckfilmsbio!!!! :O såg Paranormal Activity med Nathalie och Emelie..... Den var så läskig som jag trodde att den skulle vara :( fast jag överlevde som tur var :D
Nu längtar jag bara till att få krypa ner i en bäddad soffa och sooooova <3 åh SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!  Och imorrn bär det av till Nyköping igen <3 ska bli skönt att komma hem! :)
Godnatt på er alla, sov sööött!
Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0