Mösspåtagningsmiddag!!

OJ! nu glömde jag bort att jag hade en blogg igen! :o så går det väl när man börjar få ett socialt liv igen.. haha neråå!
Det har hänt en del grejer sen det senaste inlägget vill jag lova. t ex så har jag hunnit varit med på tv två gånger och haft studentbal och även mösspåtagningsmiddag! 

Bild från Balen!


Allt var underbart roligt och hemskt på samma gång.. Kan inte fatta att jag tar studenten om mindre än två veckor! Sinnessjukt! Huvva.. men ändå JAG LÄNGTAR!!  Anyway.. hade inte så överdrivet mycket att skriva faktiskt.. måste komma in i det hela igen tror jag xD.

Har sett Pirates of the caribbean 4 nu också på premiären :D Den var underbar! Om det är för att jag älskar Johnny Depp och Penelope Cruz eller för att filmen faktiskt var jättebra för att vara en 4 vet jag inte XD men jag vill se den igen ^^   och på tal om film så såg jag just "It's complicated" med mamma! Bra film det med :) Får en att sucka över kärlekens svåra plågor dock men that's life I guess. Mitt liv är som det alltid har varit och alltid kommer vara: En Karusell! 

Ska försöka komma ihåg den här "livsviktiga" bloggen framöver! Förlåt. ;)


Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0