Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter ledighet, sol och bad

Hej där. sitter som en bitterfitta på skolan och hatar det. Jag har seriöst ingen ork kvar i varken kroppen eller huvudet! Vad gör man? Man gå hem och gräver ner sig.

Nej nej den har dagen har inte bara varit skit, vi har kollat på en rolig personalshow och snart är det 3:orna mot lärarna i fotboll :P

Önskar bara att världen och jag kunde lära oss att svänga åt samma håll lite oftare. allt är jobbigt i motvind :/

Ikväll är det nåt partaj nånstans men jag är så opepp att jag kan dö. Vet inte varför studentkänslan inte är här :(men jag vill som inte. vill bara sluta och get on with my life typ.. brutalöt och tråkit men det är dagens känslor.
Dock så är jag inte på dåligt humör :o bara lite less sådär fast glad :) xD eller nåt!
Nu ska jag se vart allt folk tog vägen! behövde avreagera mig lite, sorry 'bout that ;)

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0