50 år fest, champions league och mys

Sitter i soffan hemma, dricker lite vin och kollar på Champions League i sällskap med Marcus, mamma, Thomas och Annette.  Kan väl inte säga att jag är så intresserad av fotboll haha men det är mysigt och kul ändå!
Har varit på 50årskalas för min morbror ikväll också det var trevligt :)

På senaste har det inte hänt så värst mycket. Jag har blivit sjuk... kul liksom. Sen så har jag varit och sett Pirates 4 två gånger på bio :D kärlek hihi. nu är det dags att börja ladda för sista harry potterfilmnen som den nörd jag är <3  och så har vi ju såklart studenten då... JAAAAAAAA!

Nu ska jag snuggle up to Marcus och njuta av hur lite jag bryr mig om fotboll <3

På den här bilden är det Martina till vänster och jag till höger.. xD



Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0