Vi drar till fjällen, fest hela kvällen..

Klev upp tidigt imorse för att duscha och packa klart det sista :) Jag ska nämligen åka till fjälls idaaag! Det känns bra med tanke på att jag inte brukar gilla snö och kallt typ.. har inte varit i fjällen på över 4 år tror jag haha. Dags nu! Blir borta tills på söndag :)

Igår kväll var min första dag på jobbet ja :) Det var lite segt men jag sålde till en iaf det gav mig motivation att fortsätta iaf! Så nu jävlar ska jag tjäna pengar!!! Måste skriva grattis till vackra Anna Cséplö som fyller 18 idag också :) ledsen att jag glömde det på bussen! Haha.

Tänkte att jag skulle sätta mig till ro och försöka skriva lite mer på min engleska novell.. men jag sitter som fast :S inte bra.. men en grej som är bra är att jag och Gabbe är bäst på att debbatera hahahah sämst. xD

I think I deserve to smile

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0