Skit i det då...

Ja, jag var ju mer än lite naiv när jag trodde att mitt glada humör skulle hålla i sig.. det gör det aldrig nu för tiden.
Den här dagen har inte varit den bästa. Jag vaknade kl 6 imorse av att huset höll på att blåsa bort och sen gick det bara utför...

Jag tog mig in på skolan.. snackar med Martina, är asförbannad och så jävla GeMu... skitlektion... och sen var det typ äcklig mat... fick ont i magen av semlan men sen så gick det faktiskt rätt bra på sånglektionen, men det gör det alltid. Och nu är jag bara arg och förvirrad och lite ledsen sådär. OCH kl 16.00 ska jag jobba.. känns inte alls lika kul längre :( men jag måste ha pengar..

haha världens sämsta inlägg någonsin typ! Men ja, jag var tvungen att klaga ur mig allt. Imorrn ska jag iaf få lämna östersund ett tag :)

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0