Ojdå...

Haha nu var det typ 25000 år sedan jag la upp nåt här! Jag glömde helt bort att jag hade en blogg ett tag där... Men skit samma, nu är jag här igen xD

Gårdagen var mysig och helt okej :) Den tillbringades med Maja, Ida Sanna och Marika! Fina tjejer det <3  vi drack lite, gick ut lite, skrattade mycket. Idag har jag vaknat <3 och sen åkte jag hem. Har provat ut lite smink och frisyrer till mitt skivomslag som jag ska fixa :) det kommer bli mycket, färglatt och stort...



En sak som är helt sinnessjukt är att det är premiär på musikalen om 4 dagar. Det kommer bli ASBRA! Men jag är lite stressad faktiskt hehe. Jag hoppas verkligen att det går bra alla dagar vi har föreställning och att vi får ära och berömelse.. för alltid.

Längtar även till studenten JA! Nu ska jag lägga mig och kolla på film i min sääng :)

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0