"Ni aaanar inte assååe"

Jag är så himla nöjd nu alltså! :D Snacka om flyt! Var ju i stockholm i helgen och hittade en underbar balklänning för bara 900 spänn! Hittade massa fina kläder och typ mina drömskor. Sen så blev håret jättebra :) och jag hade fortfarande massa pengar kvar! Kommer hem får ett mail om en anställnings intervju, går på den fixar det klappat och klart: Ett JOBB! Var på utbildning för jobbet idag fixade det börjar imorrn. Underbart.

Förutom det så träffade jag även Nathalie idag och det var jättetrevligt :D och godiset var jättegott såklart ;) Måste defnitivt göras om <3

En sak som jag verkligen längtar till är att åka till fjällen!  Ska åka upp nu på fredag efter skolan och det ska bli spännande och jättekul :D kommer få åka skoter för första gången i mitt liv nu haha! Vadå? Jag är väl jämte? xD

Nej men poängen med det här stressiga och uppjagade inlägget är att jag är på underbart humör :) tackar Fröken Moberg för detta också såklart som höll mig sällskap under bussresan via telefon :P Tack så underbart hemskt mycket för skjutsen också Marcus!!! :)
Jag är glad och jag hoppas att det håller i sig :D Jag behöver glädje just nu! <3

P.S. Jag känner att jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder så här kommer en bild på Malin arm... Efter att Martina bet henne.. Ja, vi är helt normala vi. Ingen tvekan xD


Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0