Hej, jag är en melon.

Äntligen hemma efter en super lång dag med bara musikal!! Jag är trött och less och smått irriterad efter en heldag, men trots det väldigt nöjd att vi lägger ner mycket energi på det och så! :) Alla är duktiga!

Imorse var Nathalie, Hanna, Emelie och Agge aka Liesl, Maria, Abedissan och Trapp med på Radio Jämtland också :) Dom var såå duktiga! Modigt att sjunga i radio ^^ Så nu har vi gjort ännu mer reklam. Bra bra bra.

Ikväll ska jag se på mitt nya favoritprogram på 3:an, Superstylisten Jonas! Så otroligt underbar människa som jag vill träffa haha, jag älskar honom <3

Hade inte så mycket att skriva egentligen... har funderat vad jag ska döpa min novell/bok till... Det kommer bli en svår nöt att knäcka!

Hursomhelst, nu ska jag käka kladdiskaka! I nästa inlägg kommer lite bilder från repetitionerna! :)

Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0