Hej Amanda heter jag... och jag är tröttast i hela världen!

Idag har varit en blandad dag kan man säga. Var vaken till kl 6 imorse och klev upp runt 11. Sen for jag in till stan vid 2 tiden för att träffa Johan och Alex :) Vi hade det mysigt på stan och fikade och allt! Trevligt! ^^

Efter det blev det till att jobba igen, gick helt okej, sålde en till men nu vill jag sälja mer en EN per gång haha..
Hur som helst så tar det på krafterna att jobba så nu är jag svintrött i alla fall. Känns lite depp att behöva sitte ensam när det är både kvinnodag och semeldag :P men men det får jag klara av!

Imorrn så blir det iaf utgång på Larran med brudarna, inge alkohol för mig dock.. det tillåter tyvärr inte plånboken.

Ne nu ska jag nog sova lite i soffan innan jag fortsätter kvällen!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0