För jag har bara, Regn hos mig

Igååår regnade det en skvätt och det var skönt. Bort med snöhelvetet bara! Idag håller det varmare vädret i sig och jag blir glad när jag tänker på sommaren!

Vi är inne på våran 2:a helmusikaldag nu och det går både bra och bättre. nu efter lunch ska vi dra ner på gold's och lära oss resten av danserna! Finally säger jag, kan vara en bra sak att kunna dom innan premiären :P

HAr sett två stycken bra filmer också :) Finding Neverland och Burlesque. den första har jag sett ca 100 gånger och den andra är på god väg ;) Iaf så rekomenderar jag dessa filmer!

Och även min nya favoritserie "Syperstylisten Jonas"
Han är underbar!


Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0