En idé har jag!

Idag har varit en lugn och händelselös dag med mycket solsken och sötsaker. Bakade en kladdkaka lagom till filmen jag och mamma skulle se :) mums <3 Imorrn blir det musikalrep för hela slanten ojojoj... och sen ska jag försöka klämma in ett arbetspass efteråt också.. jag är smått stressad nu.. några av de saker jag måste tänka på samtidigt:
  • Musikalen
  • Wendlas Vårshow
  • Jobbet
  • Biljetter till Balen
  • Pengar till löshår
  • Studentklänning
  • Audition till Kulturama
  • Resan ner till stockholm
  • Paris i sommar
  • Pengar pengar pengar...
Jag är slutkörd. Men anyways, jag har fått en liten idé som jag funderar på att slutföra...

Satt och tänkte på den där årsboken som aldrig blev av och funderar på att det vore kul att göra en egen! :) tror jag sa lägga lite energi på det också för det känns som en bra grej att ha kvar! Så vi får se hur långt jag kommer! Bör investera i en fotoutskrivare också! ånej.. ännumer pengar :S Jag måste verkligen få ordning på min såkallade Ekonomi!!

Men ja, en årsbok låter som en bra idé va?



Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0