Yran 2011

Dag 1 - TORSDAG

Hahah härlig dag :D Har varit nästan helt nykter ikväll och det har varit jätteroligt!
Började kvällen med att gör mig i ordning hos Charlie och sen fick vi skjuts in till stan :)
Där fick jag träffa mina fina vänner Malin, Martina, Ida och Sanna! Efter det bar det av  ner på Yran för att åka Karusell och titta på September!  :D Mysigt mysigt :)  Sedan var det dags att gå upp till Ida Olsson och umgås lite med det mysiga (fulla) folket där ;D  sen släpade vi oss ner till yran igen haha xD

En helt klar lyckad kväll som slutade i ett virrvarv av gosedjur och basketbollar!

P.s. Martina och jag är fetsnygga xD




Pussar&Kramar

Kommentarer
Postat av: Moberg!

Att vi är! Tack för helgen btw..den var fett nice! :)

2011-08-03 @ 00:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0