CUPCAKES!!!

Hejsan!
Idag har varit en seg, stressig och lite dålig och bra dag :)
Började med att jag skulle upp kl 7 för att packa en stor väska med yrankläder m.m. har nämligen flyttat till Charlie på Frösön för tillfället för att orka jobba OCH gå på Yran ;) Man får inte va dum!

Anyway, efter jag packat väskan bar det av in till stan för att jobba 09.30-19.05 .... huvva huvva, jag gjorde av med 500 spänn på rasten på en plånbok och en väska ... x) MEN SEN började det roliga :)

Jag mötte Charlie på stan och väntade på 4:an som var 20 min försenad... sen så försökte vi handla lite grejor på ICA och fick springa några rundor innan vi hittade ett kort med tillräckligt mycket pengar xD. 

Och sen bakade vi Cupcakes och gjorde lite morotsstavar och dipp osv :) Det var Underbart mysigt! Och så såg vi på Lejonkungen 3 och Gustaf 2 ^^  underbaaart!
Här kommer lite bilder från cupcakebaket:










En helt klar lyckad svullkväll!


Pussar&Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0