Welcome to Burlesque!

Jag är full av energi!!!!!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen :D Jag vill dansa, gymma, springa, fara omkring och allt! Sitter hos Marcus just nu och ockuperar hans dator medans han är och spelar innebandy. Jag roar mig med att lära mig dansen till Girliciouslåten Maniac och lyssna på burlesquelåtarna... MÅSTE verkligen se den filmen! :( jävla östersund!

Jag satt och funderade lite igår på vart man ska ta vägen efter gymnasiet, och jag ska iaf söka till kulturama, men nu funderar jag seriöst på att söka till Balletakademin med inrikting på dans/musikal.. hm skulle vara kul om jag kom in xD då skulle det bara vara att hosta upp 50 000 kr! Oja.. det kostar att gå på finskolor...

Alltså ja.. snart är vårterminen slut och det är dags att bli vuxen.. shit :P Jag längtar faktiskt även fast det känns lite sorgligt såklart, men jag vill ut i livet! Hoppas på att jag har nåt att se fram emot :)

Jag tippar på att detta kommerbli min nya favvofilm!



Jag ska bli som dom. ^^ Önska mig lycka till!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0