Sway with me

Sjukt coolt att man kan skicka ett meddelande som kommer fram om 20 år :D år 2030! Sinnessjukt! Kände att jag var tvungen att testa det haha :) bra grej liksom.
Lördagen har varit skön och mysig :) Har ätit middag och tittat på film med mamma och Thomas :) Lyssnat på bra musik och spelat Sims 3. Nu väntar jag på att Marcus den Store ska komma hit så vi kan fara ut och åka biiiil! Jippie! Ska bli kul att göra något den här helgen som omväxlig ;)

Har även konstaterat att jag är inte en människa som någonsin kommer kunna leva sunt och följa dieter.. Jag måste få vräka i mig fett och socker när jag känner för det annars fungerar jag inte som jag ska. haha lite surt där, men jag vet att om jag tränar tillräckligt så blir det finfint!

Såg på Hot tub Timemachine för en stund sen HAHA härlig film! Jag vill också åka bakåt i tiden :)

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0