Nattugglor är fina djur!

Så har ännu en dag/kväll glidit förbi utan att något speciellt har hänt och imorrn börjar den grå vardagen igen... inte alltför pepp.
Min inte alltför speciella dag har tillbringats framför datorn med The Sims 3 (Åh kärlek <3) och mat av olika slag. Helt okej för att vara en söndag tycker jag! Nästa vecka blir det förhoppningsvis gymkort på Golds! Så att jag kan göra nåt av mig själv :P Och så börjar dansen också.

Jag har kommit på mig själv med att sitta och fundera på framtiden ovanligt ofta den här helgen. Jag har i alla fall kommit fram till vad jag ska bli när jag blir stor:

  • Artist
  • Skådespelerska
  • Bartender
  • Make-up artist
  • Författare
  • Reseledare
  • Musikalartist
  • Rik

Så ja Jag har mycket att göra när jag blir stor! Önska mig lycka till så går det nog alldeles utmärkt!
Nu ska jag gå ifrån framtidsdrömmar till drömmar. Godnatt på er!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0