Mitt liv som hjärndöd

Det är verkligen så det känns just nu.. Sov högst två timmar inatt och jag fick inte i mig så mycket mat heller. Hela kroppen värker och skriker efter ett mörkt mjukt ställe där jag kan spendera resten av vintern.

Skolan är helt igång nu och jag är redan less... vad oväntat ellerhur? x) Jag fick i alla fall prata med några människor igår som gjorde mig mycket gladare och piggare på livet helt enkelt! Fick även höra den bästa dissen på länge...

"Gör så då, så ska jag filma när ni har sex, så kan jag sälja det till Disney sen..."

Någon som inte fattar? Haha jag skrattade i alla fall, men jag kanske har dålig humor vad vet jag :P

Det jag har att se fram emot idag är att sitta på skolan till kl 16.00 och sen dansa i två och en halv timme... trött, otränad och lat. Känns bra!  Hur som helst så ska jag åtminstone försöka använda min tid och göra något mer produktivt än att klaga. Hör av mig om det skiter sig.

Pussar&Kramar  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0