Jag ser ingenting!

Vilken otur man kan ha. allt var frid och fröjd igår men idag så har jag plötsligt drabbats av en überförkylning... WHY? Mina ögon rinner och kliar, Halsen funkar inte, jag snuvar och känner mig allmänt vidrig, några bra teckan på att dra sig hemåt.

Hade i alla fall en skön dag igår :) Prövade balklänningar med Gabbe och Malin tittade på. vi hittade två fina! Har också bokat tid för utprövning på ett annat ställe! Jag är PEPP på BAL :D En annan grej jag är pepp på är att spela tvspel.. hmm man kanske ska köpa sig ett nytt?

Såg en bra film igår som heter Blood and Bone, den rekomenderas :) Någon som vet nån annan film som man bara måste se? Jag har tomt på filmtips i alla fall.

Nej, nu är det dags att tänka på refrängen och åka hem från skolan och soooova. Krya på mig själv så ses vi imorrn!




Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0