Helt för mig själv.. vill inte va, helt för mig sjääälv!

Den här kvällen har varit minst sagt ointressant, men jag klagar inte :) ibland är det precis vad man behöver! Har inte gjort något vettigt alls nästan.. eller jo jag gick till kyrkan och tillbaka och sen bjöd jag en kompis på mumsig efterätt alá kakan!

Och vi åt och åt och åt.
Ja anyway, jag har verkligen inget att göra just nu, spelade piano och hade några låter på G, men så kom mamma och Thomas hem och då sket det sig såklart.. x) Får försöka med det en annan gång helt enkelt.. Jag är verkligen oinspiread idag.. undrar varför.

Hade planerat att jag skulle se 3 st bra filmer... jag såg en på halvdålig och mythbusters... skitliv haha. Nej men jag ser fram emot imorrn :) Lördag! Då ske ma far in te storstan... träffa några människor kanske.. eller aliens.. Vi får se :) jag är trött och störd, men jag väntar på ett viktigt samtal! :D Hoppas det ringer snart i telefonen!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0