Engelska, tatueringar och andra sagor

Dagens citat: "Come on girls! Now you have to be on the G!"
Sades av Gabriella granlöv på Engelska C timmen... ja engelska C var det va..?

Hahah  Idag har varit en bra dag hitills :) jag gillar alltid fredagar nästan. engelska C - lätt som en plätt, hamburgare till lunch - lätt som en plätt. Nu är det bara att komma på vad jag ska göra ikväll :O
Visst det skulle vara kul att gå ut och umgås men jag har inga pengar att lägga på det och jag vet inte ens om jag har lust egentligen.. skulle vara skönt att kasnke bara vara hemma också.

Igår satt jag och funderade på tatueringar och kom fram till att jag ska tatuera en text på ryggen :) som verkligen symboliserar något för mig och som jag dessutom kommit på själv! Personligt värre! Men ja, jag lägger upp något om det när det är gjort :) Längtar till nästa vecka för då ska jag och Martina iväg och kolla läget och förhoppningsvis då boka en tid :D Jag peppar!

Har haft en jättefin pratstund med Gabbe nu på lunchen, det kändes bra och det var mysigt :) skönt att få sitta och snacka bara! Nu är hon och pluggar skräckämnet matte C och jag har inget bättre för mig!
Borde sitta och plugga på med min berättelse men jag har ingen inspiration just nu.. det får bli senare!
åååh jag vill verkligen gå på bio snart känner jag! :D

Det finns många personer jag beundrar i min omgivning. Du är en av dom <3

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0