Det som kallas sommar

Hade en helt okej kväll igår! Blev inte riktigt som planerat men that's life :P
Idag vaknade jag sent och fick en bulle till frukost <3 Nu sitter jag i Lit ensam och ska dra igång med att städa... Kul liv. 

Jag har kommit på hur mycket jag faktiskt saknar sommaren, värmen, solen naturen allt! Kanske framför allt för att det är nästan omöjligt att vara deppig på sommaren också! Det går som inte :) Och jag som har varit deprimerad nu ett bra tag utav många olika anledningar skulle verkligen behöva lite stadigt gräs under fötterna. Hmm.. man kanske borde åka utomlands i en månad eller två? Rena rama drömmen.


I nuläget verkar det inte som att jag kommer komma ifrån isvindar, snöfall och kyla så jag får väl roa mig bäst jag kan innomhus. men det tär verkligen på humöret när man inte har sett solen på över två månader... Jag är less på mörker.

Men något jag inte är less på är glass och tv, så det är det jag ska göra nu :) '
(efter jag har städat såklart..)

Pussar&Kramar

Kommentarer
Postat av: douglas

håller med, på sommaren är det svårt att vara nere. sommar är bara så jävla underbart

2011-01-16 @ 02:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0