Den där Karin alltså...

Längesen jag skrev nu.. xD är inte såbra på det här haha.
Anyway, hade världens bästa helg/måndag-tisdag på länge :D:D:D:D är så HIMLA GLAD!! Jag vet inte varför jag känner mig så otroligt lättad och nöjd just nu men jag har mina funderingar ;) Helgen spenderades i alla fall med alla underbara brudar i början och sen gick det över till chill hos Martina min vän <3 några stycken bara :) så otroligt mysigt att bara ta det lugnt och se på nån töntig film då och då också. Skönaste folket var i alla fall med!

Har målat väldigt mycket de senaste dagarna för hos Martina finns allt! Mat, sällskap, kuligheter, tvspel och målarfärg haha. Gabbe gjorde väldens vurpa igår i köket.. jag dog.

Känner att det här inlägget är ganska flummigt och osammanhängande men jag är på bra humör så det kan inte hjälpas!  ^^ Nu ska jag luta mig tillbaka och titta klart på världens töntigaste MEN underbara serie: GLEE


som kompensation för det dåliga uppdaterandet ;) Mina kära fulla vänner och jag!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0