Always a never ending story

Mår lite bättre nu, har fått varit hemma och sovit och ätit så att man kunde bli lite mer.. ja.. på gång eller nåt x) Jag tror att jag har sirap i skallen.. för jag är så jäkla dryg i huvudet haha, tänkte bara påpeka det liksom! Var förresten skitsur igår(tror jag att det var) på massa folk och annat. Men sen gick det över..typ.. kan väl inte säga att jag är så glad idag eftersom att jag blev sjuk.. Men vafan, jag ska bli frisk! 
Imorrn ska jag nog träna också.. känner att jag inte får tappa det :o oavsett  hur sjuk jag är!

På måndag ska nog jag och Mamma se den här nya filmen som har premiär imorrn. "Burlesque" där  min idol Christina Aguilera spelar mot Cher :D späännande!!!! Ska boka biljetter nu så är det klappat och klart :P

Förövrigt så ska jag försöka lägga mig i tid ikväll.. så att jag orkar med Engelskan imorgon. Vi får väl se hur det blir med den saken.. ;) Nu ska jag i alla fall tillbringa min sjuka kväll med att spela Sims 3! Typ det roligaste dataspelet nånsin! :O haha. Jag saknar när livet leker och att vara bekymmerslös... hoppas den tiden kommer igen <3

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0