Time waits for no one

Herremingudihimmelen, jag kan knappt fatta att det redan är i slutet på Februari snart.. vart tog all tid vägen liksom? Nu är det lite mer än 2 veckor till sportlovet och sen händer det ju grejer :o shitshitshit..

Kom på att jag längtar tills nästa vecka som tusan :D 100-DAGARS!! <3 Det blir måndag, onsdag och torsdag för mig ^^ Sedan far jag till Stockholm med min kära mamma! Ska bli skönt att komma bort ett tag från Östersund och allt.. kallt snö.. eller nåt.. hm. Slutet av.. marken.
Nej men i alla fall haha, kl är 02.07 och jag har verkligen fått dåliga sovvanor nu igen! Usch, måste botas fort.

En sak som bekymmrar mig mycket nuförtiden är pengar.. HUR ska jag få alla småslantar att räcka till allt som har med slutåret på gymnasiet att göra? Räknade ihop allt idag och kom upp i över 10.000 kr!! SINNESSJUKT! Jag ska fan vinna på triss snart tror jag... känns som det är rätt moment nu liksom.

Ska förövrigt börja ta tag i mitt såkallade liv och göra nåt bra. typ äta grönsaker och kasta tuggummit i sopkorgen istället för på backen.. xD ååh jag är så trött jag nu.. Ska slå mig ner på min bädd och färdas till en annan dimension... Sssschhhwwwooooozzzzz.....!!
Nu har det spårat. ja.. ingen tvekan om den saken.


Mammsi och jaaag fick stå för bilden inatt <3

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0