Sååååå, små blommor på en äng!

Idag har jag haft jättekul på skolan! :D Istället för att börja dagen med att läsa urtrista repliker så samlades våran lilla barnaskara på Gold's för en liten sväng om. Vi skulle nämligen få lära oss dansen till Do Re Mi låten i musikalen haha.

Det var en jättebra dans verkligen! Bra jobbat tjejer :) och vi (alla barnen, och hanna :P) lärde oss dansen oväntat snabbt! Vi är så duktiga allihopa, jag är stolt över oss och musikalen kommer bli jättebra! Det känns nu när man börjar få ihop allting till EN grej typ. Längtar tills vi ska börja med genrepen på storsjöteatern ^^

Imorrn... Så smäller det!!! Vi ska officiellt fira att det är mindre än 100 dagar tills vi blir fria! Jag har ingen aning om vart, när eller hur vi ska göra allt imorrn med det kommer :P och jag längtar som tusan! Inget O'learys tyvärr, men jag hade inte råd :/ Så det blir New York istället! Jag peppar för en grymt rolig kväll som kommer vara ett minne för livet! (Kom ihåg MINNE nu Martina och Ida!! xD)



Vi möts oss i dimman!

Pussar&Kramar


Kommentarer
Postat av: Ida Tellströööm

Måste vi ha minne dagen efter menar du? ;)

2011-02-22 @ 17:37:50
URL: http://monkeypeople.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah jajjemen! ;) vad tror du hände med slutklämmen förresten :o "Vi möts OSS i dimman" hahah xD sämst!

2011-02-22 @ 18:05:11
URL: http://cookieland.blogg.se/
Postat av: Moberg!

Minne? Ida och jag brukar väl ha ganska bra minne om jag inte minns fel xD

2011-02-22 @ 20:28:58
Postat av: Amanda

hahaha neej martina du minns du fel xD

2011-02-22 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0