Morfars pannkakor

Kom just hem från en mysmiddag hos mormor och morfar! Jag ÄLSKAR pannkaka! Det första jag gör när jag kommer hem är att sätta mig vid datorn och äta godis... FEL!! Jag måster fan skärpa mig nu om det ska bli nån skillnad. Inget som händer ikväll så det kommer bli lite drygt. hade tänkt sätta mig ner och fortsätta på berättelsen och skriva lite karaktärsanalyser... men vi får se hur det blir med det.

Hade jättemysigt igårkväll/natt :) och idag var Gemu B inte så farligt ;) HAde även sånglektion idag och lyssnade på när Martina hade minikonsert med sina egna låtar för mig och Tove. Så jäkla grym tjej alltså :D, man blir ju nästan tårögd xD Hursomhaver så har dagen varit helt okej :) och imorgon blir det stressigt som FAN :S

Det börjar med Engelska C på mogronen och sen är det lunch och efter det ska jag träna med Martina och sen hem till henne och kanske duscha och bli mänskligt fräsch igen, efter det smink och foto på gamla teatern och efter det hem till någon underbar människa som vill bjuda en förvirrad själ på middag och sen bort till Ida på förfest och sen utgång... och vad som händer sen vill jag inte ens tänka på! STRESSIG JÄVLA DAG! Men jag gillart :D  Önska mig lycka till! Kommer komma med en resväska på skolan imorrn säkert xD

Sjukt peppad på att gå ut med brudarna nu iaf :) och på lördagen vankas ju ännu mer mys med tjejmiddag hos Nathalie :D <3 Jag är rätt nöjd just nu.

Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0