JOKK från vildmarken av äkta bär!!!!

Har haft en helt underbar tors-fre med bästa gänget! Blev bjuden på finmiddag hos Martina i torsdags med efterätt och mums för att fira hennes födelsedag som var idag(fredag) :) Och i går så firade vi lite till med sång och tårta! MYS! Grattis igen min fina Martina <3 


Det har varit en skön dag :) Brudarna kollade in musikdirekt som jag tyvärr missade :( men jag fick åka till stockholm istället :)  Sitter på hotellet nu och har just tittat klart på Wedding Crashers! Haha blir aldrig less på den filmen :P
Har inget lörhår i just nu heller haha det ska fixas imorrn, blandat med andra saker.. balklänning t ex!  hoppas verkligen att jag hittar någon som överträffar dom jag hittade i Östersund...

Hoppas på att hitta en studentklänning också.. men det kommer nog :) något av det bästa med kvällen... att BADA! :D det var sjuukt längesen jag badade så det kändes skönt och befriande typ haha.

Nu ska jag tvätta mitt ansikte och hoppa i koj!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0