Nu är det fredagsmys... blablabla

Sitter hemma hos min fina vän Charlie på Frösön :) Kollar på simpson och har just ätit middag i sällskap med hennes småbröder och peter! Mys! Och sen blir det antagligen det otroligt dåliga programmet Let's Dance xD

Jag ser verkligen fram emot imorrn nu :) hoppas på att det blir en kul fest i Lit och att alla underbaringar kommer vara där! <3 Det skulle göra min dag! :D men.. sen är det ju det om man ska sova hos mig eller fara in till staden efter. hmm.. tåls att tänka på :P

Anyway, hade min  muntliga Engelska C redovisning idag och det gick väl helt okej, kände att jag inte direkt var förberedd haha. Men nu är jag på banan igen! HAHA dagen idag var helt spårad med Gabbe, Hanna, Marcus och Malin xD ge mig ca 3 timmars sömn, fummiga personer och några timmar vid ett bord på stadsdel Norr så är vi där x)

Hittade två sjuuukt fina balklänningar förresten... och nu har jag beslutsångest :(
men nu är det dags att vara social igen :) snälla peppa för imorrn!  

Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0