En gång i månaden är månen full!

Hade en rolig kväll igår i Lit  mot alla odds ;) och följde sedan med ungdommarna till den stora staden! Mysigt värre :) Vill tacka alla för en härlig kväll (: tack.
Idag har varit en lugn skön dag utan stress osv. är hemma just nu men planerar på att åka med Martina in till stan om ca 40 minuter. Ska bli ku loch se om jag måste springa till bussen som vanligt :P. Anyways så är jag en brud på gott humör som hade en underbar natt :D:D mera sånt! Mera underbart :) Jag längtar förövrigt tills nästa vecka då det är 100-dagars :D då blir det fredag hela vackan haha. och sen till helgen så blir det Sthlm!!  Jag är pepp :)  Jag gillar att vara pepp.. och glad och positiv.. hm, borde vara det oftare x)

Har letat som en idiot efter mina Sims 2 spel som jag tänkte ta med mig men jag hittar dom fan inte :( jag blir så förbannad.. jag vat ju att jag ska ha dom.. eller?  Måste hitta dom! Var det någon som såg melodifestivalen förresten? Nej, trodde väl det. Det är någon som vill mig illa däruppe iaf för Erik Spaaade gick till final. kul om dom skickar honom till Europa... så byter jag land!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0