Det låter uppenbart men alltid retar det nån

Hejhå hejhå vi till vår gruva gå, om jag hade någon.. sitter i Garbo med Martina och njuter av tystnaden! Det är varmt skönt och tyst. det är fint och soligt ute och sen ska jag kanske träna också :)
Den här dagen har (så som Martina skulle säga) kukat ur. Jag är trött less osv men ändå på relativt bra humör för att vara en onsdag ^^ Jag är supersugen på att gå på bio, resturang och bo på hotell!! Och att resa utomlands haha.

Igår hade jag en mysmys kväll med bästa bruden och käkade gottgott medans hon städade x) nu är det frid och fröjd i lägenheten! Sen kom en härlig man och gjorde oss lite sällskap ett tag :) Mysigt. Imorrn är det torsdag och skitgemu.. men sen så har jag sånglektion också :D  På fredag ska jag redovisa cultural studies.. ojojoj dags att sätta igång :S och sen blir det INGEN utgång :) Tack för mig

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0