Candy is the solution

Har varit en fullsmäckad dag idag, åkta in till skolan vid 11 för att öva på sound of music låtarna med brudarna. Kommer bli kul det här ;) nu när man börjar få till det :P  hade en grymt ball tjej son var och typ "föreläste" om karaktärsanalys :) roligt var det i alla fall. 

Sitter och tittar på Crossroads nu, snacka om nostaligi! Ibland önskar man ju att man var liten igen och tyckte att rosa solglasögon med hjärtan på var snyggt och att det fortfarande var coolt med magtröjor och utsvängde jeans med broderi... Jag saknar att vara liten! xD

Jag saknar kassettband, VHS, telgelstensmobiler och modem istället för bredband.. hemma gjorda pärlhalsband, popmusiken, bärbara cdspelare och den otroligt fula klädstilen. Jag saknar det som fan haha. så vill jag att mina barn ska få växa upp ju.. inte med en massa skit där 12åringar sminkar sig som prostituerade. nej.. 2000 talet suger! :O

Måste bara berätta att jag och Martina hade så jävla roligt igår xD fyfan, störda som vi är så kom vi på den bästa idén genom tiderna. Det har med Garbo och ställningar att göra ;) INTA STARTPOSITION!!!!!!!  

Pussar&Kramar

Kommentarer
Postat av: Moberg!

Amanda: INTA STARTPOSITION!



(Martina ställer sig med ena benet mot en vägg, det andra lätt böjt och huvudet neråt medan armarna bara hänger ner och smälter in)

2011-02-01 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0