Balfrossa!

Hejsansvejsan :) Har varit extremt dålig på att skriva de senaste dagarna tyvärr, har bara inte känt för att blogga :P Men nu är jag här.
Imorse var jag och Gabbe iväg och prövade balklänningar! Riktigt kul och mysigt var det, hittade två fina också men jag funderar på att vänta tills jag åker till stockholm.. Känns som att det är större utbud där liksom :P
Jag längtar verkligen tills jag ska åka iväg med mamma <3 ska bli kul att spendera tid med henne.

Något som jag glömt att uppdatera er om är helgen! Så himla rolig helg :D Förferre hos bästa Ida på fredagen och sen ner på Larran och dansa som idioter! Efterfest hos martina och 11 pers i en lägenhet haha så jäkla fult.
Lördagen var fulmatad av mysiga flickor. tjejkväll hos Nathalie med kyckligsallad och vitchokladmousse med hallon... MUMS!!! Det blev bla melodifestivalen jäkla skit program asså och paranormal activity 2 lagomt läskig då.
Det var i alla fall jättemysigt och träffade massa andra personer också :)

Nu är det ny vecka och nya tag. Inget festande på ett tag nu! Så det blir antagligen lugnt och skönt i helgen. 

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0