1.. 2...3... 100 :D

Idag har varit bra. Lite seg dag men bra :) Filosofin gick helt okej för att vara idag och mamma ska fixa massa grejer åt mig som jag inte hinner. så jag är rätt nöjd!

Sitter just nu hos Martina. Haha vi är så jävla osociala just nu. Hon var ute och gick med W.. och då spelade jag Sims 3... nu ligger Martina och powernaparoch jag gör annat xD Men snart ska vi käka kycklingsallad :Doch sen bär det av mot Frösön till Gabriella Granlöv <3 Mys med mys på 100dagars. och ja, det är idag. men alla firar det på onsdag hehe vi med.


Imorrn ska vi tydligen få lära oss danserna till musikalen kl 1. XD hahahah det ska bli kul och se hur många som kan dansa ^^ Jag tror alla.

Hm funderar på om man ska gå och väcka kvinnan i soffan... ja, så blir det!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0