Nere i Nyköping!

Hejsan! då är man alltså i Nyköping! :D är otroligt spänd och peppad på att börja på måndag!!! ÅÅÅH vad roligt! Kan knappt vänta med att få sjunga igen! :)
Pratade med min BFF Martina tidigare idaag asså och hon bah äääälska sin nya skola lixom. och det tycker vi e Fett! juste FETT!!  Nej men skämt å sido så fick hon mig mycket mer peppad än vad jag var innan, så tack för det! :D
Ikväll har jag roat mig med att kolla på So you think you can dance, Road Trip, Pirates 3 och nu comedy central xD mycket TV... jajjemen :P Snart ska jag prata med mysmuppen och sen ska jag sova!
Imorgon blir det rundtur i min nya stad och kanske shopping ;)
Pussar&Kramar

Kommentarer
Postat av: Moberg!

Glaad tjej..och vi kommer ha så himla roligt det här året! På varsitt håll men ändå! :D

2011-08-31 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0