Första dagen - Check!

Nu har jag klarat av den absolut första dagen på min nya skola! :D känns hur bra som hälst redan!
Har träffat jättemycket härliga människor och det känns verkligen som om vi kommer bli ett bra gäng :) jag gillar't.
Nu så är jag "hemma" och ska snart käka nåt litet, sen ska jag sätta mig ner och chilla lite och sen kanske öva på våra nya låtar som vi fått och ska börja repa på imorrn!
En sak som inte känns bra är att jag är så långt ifrån dig.. <3 men det ordnar sig, det vet vi :)
Kollade även på Paranormal Activity 2 och Red Riding Hood  igår! Paranormal har man ju sett och JA den var lika läskig nu som första gången xD och Red riding hood var jättebra :) så det är en att rekomendera!
Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0