U + ur hand

Har just åtnjutit en god middag med mamma och Thomas! Nu ska jag bara chilla en stund innan jag verkligen sätter igång med skoljobbet jag har kvar ;)  Imorgon är det nämligen projektredovisning och man vill ju inte göra bort sig va :o

En mysig sak är att jag typ har bott hos underbara Maja på senaste haha <3 Älskar det, det har varit så otroligt kul och mysigt att vara där så nu när jag är hemma känns det tomt och tråkigt! :( Men men det kommer fler kvällar och nätter ^^

Igår så hade även jag Malin och Martina en liten spelning i Lit som gick bra :) det var en kul grej <3
Åh, jag känner mig väldigt stressad inför maj månad måste jag säga... vi har så mycket som händer och som ska betalas då! Balen, kryssning, student, fest, falun, flaket, paris, fest... och massa mer säkert också :( Jag kommer bli så pank.. huvva men det är så värt det :D haha kan inte släppa att det var så kul hos nathalie den där fredagen fortfarande xD hahaha kärlek helt enkelt.



Pussar&Kramar







Kommentarer
Postat av: Majabaja

Ja det är lite tomt när du inte är här också! och det har varit supermysigt!! :D <3

2011-04-20 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0