Sound of music, Sthlm, Fylleskador och.. en Hemlighet? ;)

Men guud vad jag är sämst på att skriva helt plötsligt :o antar att det har hänt så mycket nu så jag har inte ens hunnit tänka på bloggen! :O men här kommer iaf en liten uppdatering :) hoppas den duger!

1. Sound of Music

Det gick hur bra som helst och alla tyckte att vi var jätteduktiga :D det här är något av det roligaste jag har gjort och det är verkligen som ett tomt hål nu när det hela är slut... :( man börjar inse att det snart är slut påriktigt HUVVA!! Anyway så älskar jag verkligen alla och kommer aldrig glömme er eller den här upplevelsen <3



2. Stockholm!!

Jag och martina åkte ner till stockholm för att gå på intagningsprov till Kulturama! Allt gick bra och vi har höga förhoppningar om att komma in ;) hahah. Det var mysigt i stockholm och vi umgicks lite med Carro (Martinas syster) också :)
En sak som var lite skum var vandrarhemmet vi bodde på haha xD Vi hade lite problem att hitta den riktiga toaletten men annars var det helt okej :) En rolig resa som jag gärna gör om!! <3


Skumt rum...! Vem FAN placerar en liten liten TV sådär högt upp på väggen?! XD

3. Fylleskador
Fredagen den 1 april 2011 vistades några undersköna människor tillsammans hos Nathalie! Detta var den helt klart roligaste och längsta förfesten på länge :D Allt och alla var all over the place. just the way we like it!
Tack nathalie för att vi fick vara hos dig och vara lyckliga glada och fulla! <3



4. Hemligheten
Nu är det såhär va att jag åkte ju ner till stockholm en dag tidigare än Martina för att gå på ett litet "hemligt uppdrag" ;) det är definitivt den största saken jag varit med om i hela mitt liv! Och en av de mest givande skulle jag tro :)

Hur som helst så åkte jag ner till stockholm i söndags igen för att fortsätta med mitt "hemliga uppdrag" och än en gång så gav det mig mycket att ta med mig i livet framöver. Ni kommer få veta inom snar framtid vad jag har sysslat med! So don't worry!




Pussar&Kramar

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det var svin roligt, inte sista gången ;) <3

2011-04-12 @ 17:37:28
URL: http://dattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0