Men lägg av nu för fan.

Sitter på skolan nu efter en relativt händelselös dag. Pluggade lite engelska i början, käkade GOD tacos och en mumsig kladdkaka och nu är det dags att återvänta till Lit och ladda för kvällen.

Jag fattar verkligen inte varför det fortfarande snöar!!! GE DIG NU FÖR FAN! Det finns ingen anledning what so ever att förtsätta jävlas... åh jag blir deprimerad och less av snö och kyla. fyfan.

Men ikväll ska jag ha kul! :D eller? så sjukt opepp just nu... Ingen dricka antagligen heller med det gör inget tror jag. Får se vad som händer liksom.. annars så peppar jag för onsdag. 50-dagars jajjemen, då ska jag vara full och galen och skita i allt..

Blev iaf uppmuntrad av Hanna idag på lunchen :) Det är tur att du är så glad jämt när jag är ledsen hahaha xD Och Nathalie... ja det är tur att vi har samma humör haha <3

Tack för mig.

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0