Förändring.

Har just sett klart en helt underbar film som heter "Eat Pray Love"
Den här filmen var verkligen givande och fick mig att tänka och fundera. Men inte på det vanliga jobbiga, ångestfyllda och förvirrande sättet... nej jag började verkligen tänka på det som är bra eller som kan bli bättre.. Vad jag vill få ut av mitt liv framöver t ex.

Jag skulle vilja göra precis som Julia Roberts gör i filmen... åka iväg utomlands på 3 olika ställen och stanna borta och utan kontakt med allt och alla jag känner. Det är en sak som inte skulle vara helt omöjligt för mig att göra heller... Bara släppa taget om allt liksom.. all stress, allt skit, all panik och bara leva det liv jag drömt om. Göra som jag vill. varje dag. Lära känna nya människor och platser och skaffa nya minnen och upplevelser. hitta mig själv och sen komma tillbaka som en ny fräsh människa och ta upp det jag lämnat med gnistan tillbaka...

Ja. Det skulle jag behöva.

... Pengar? Någon?

Pussar&Kramar

Kommentarer
Postat av: Moberg!

Det lät som en sjukt bra idé...det skulle jag också vilja göra. Fast först kanske jag måste fixa till saker som jag har gjort. Eller fixa till personen som jag har gjort förvirrad...

2011-04-06 @ 23:57:27
Postat av: Cookie

Ja, du måste se filmen eller läsa boken. Ja det kan vara en bra idé, men det fixar du!

2011-04-07 @ 12:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0