Det spårar nu Amanda - JAA det gör det!

Nu är det bara 3 dagar till harry potter kommer på dvd :D Yay! Jag är glaad för jag gillar harry potter. Jag är också väldigt trött så jag ursäktar om det här blir ett flummigt inlägg haha.

Jag har tränat som fan idag. Dansat massa och sen styrka och sen dans igen :D nu börjar min bra period! Imorrn ska jag gymma och sånt duktigt :D och så ska jag plugga filosofi som om mitt liv hängde på det!!! sådeså!

en annan grej som händer är att jag ska vara med i en grej som är ganska viktig va, så kom ihåg den grejen okej.

En bild säger mer än 1000 ord, skitsnack... eller? xD

JA! Den bjuder jag på. fyfan! Så ska jag gå på balen hade jag tänkt, bra uppsättning och allt!

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0